retourneren is gratis!

⇐ zo stuur je iets terug

Binnen 30 dagen nadat je je pakket hebt ontvangen, mag je bij ons een retour melden. Dit kun je doen door de producten meteen via onderstaande stappen terug te sturen, maar je mag ons ook eerst mailen dat (een deel van de) bestelling retour komt. Na zo'n mailtje heb je 14 dagen om de boel daadwerkelijk naar ons terug te sturen. Let op: retourneren is natuurlijk gratis, maar alleen als je duidelijk het antwoordnummer op je pakket vermeldt.

- Vul het bijgeleverde retourformulier in en vermeld hierop je ordernummer
- Stop de producten én het formulier samen in een retourpakket
- Vermeld daarop duidelijk ons adres, ons antwoordnummer en jouw ordernummer
- Geef je retourzending af bij het dichtsbijzijnde PostNL-punt (locaties: www.postnl.nl)
- Bewaar je verzendbewijs goed, want hiermee kun je je pakket volgen

Zodra wij je retour ontvangen hebben, zorgen wij dat je in ieder geval binnen vijf werkdagen je geld terug krijgt. Alleen als je je hele bestelling hebt geretourneerd, zul je ook de verzendkosten van de standaardlevering ontvangen - dit geldt niet wanneer je slechts een deel van je bestelling retourneert. Bovendien: indien jouw order gratis werd verzonden, maar je orderbedrag na retourneren lager is dan 35 euro, betaal je achteraf alsnog verzendkosten. Bestel je bijvoorbeeld voor 60 euro met gratis verzending, maar stuur je voor 30 euro terug, dan komt de waarde van jouw bestelling hierdoor onder onze 'gratis verzending'-grens en houden wij de verzendkosten (4,95) in van het bedrag dat jij terug ontvangt. Het terugstorten van jouw geld gebeurt altijd op hetzelfde betaalmiddel als waarmee je in eerste instantie hebt besteld. Wij mogen bovendien wachten met terugbetalen tot we de producten terug hebben, of tot jij hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd.

❀ passen

Je nieuwe boxers, sokken, shirts of zwembroeken passen mag, natuurlijk! Maar hierbij is het noodzakelijk dat je een beetje aan de hygiëne denkt. Pas daarom je nieuwe boxers of zwembroeken niet direct op de huid, maar altijd over een andere boxer of slip heen. Wees bovendien voorzichtig met de verpakkingen: als je iets retour wilt zenden, moeten deze namelijk nog intact zijn. Denk hierbij aan doosjes, kaartjes, labels of zakjes: deze mogen niet kapot of gescheurd zijn en moeten weer opnieuw gebruikt kunnen worden, anders kunnen wij ze helaas niet retour nemen. Scheur dus geen etiketten van je sokken of shirts en bewaar de doosjes van je boxers of sokken nog even, als je niet zeker weet of alles past.

- Uit hygiënisch oogpunt nemen we geen producten retour die op de huid gedragen zijn - wij kunnen ze dan immers niet meer verkopen
- Als een product gedragen, gebruikt of beschadigd is, dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering
- Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking vast te stellen

☒ retouradres

Let op dat je bovenstaande informatie gelezen hebt voordat je producten retourneert. Onderstaand adres is alleen bedoeld voor retouren.

Fashcom B.V.
Retour: [jouw ordernummer]
Antwoordnummer 301
7440 WB Nijverdal

Heb je nog vragen over retourneren of is er echt iets mis met het product (bijvoorbeeld een productiefout of wanneer er een verkeerd product geleverd is)? Dat lossen we graag goed op, uiteraard ook zonder dat jij kosten maakt. Neem in dat geval even contact met ons op.

onze shops