Sixpacks, zwoele blikken en sexy poses: als we menig advertentie mogen geloven, draagt de 'normale man' dan nog wel een boxershort?! Dat moet anders, vinden wij. Met een groep onverwachte modellen in hun lievelingsboxers starten we vandaag daarom met onze campagne, waarin we bewijzen dat ondergoed wél gewoon voor iedere man is.

voor iedere man

Het idee erachter is simpel: wij willen dat mannen zich identificeren in plaats van vergelijken. Want hoewel er bij vrouwelijke modellen al veel aandacht is voor diversiteit in lichaamstypes, zien we bij herenondergoed bijna alleen maar afgetrainde lijven. Niet zo realistisch, right? We zochten daarom heel dichtbij naar modellen voor onze shoot, en wisten behalve de marketing manager Ward óók mede-eigenaar van boxers.nl Jeroen te strikken. Benieuwd welke mannen nog meer meededen? Lees hieronder meer over onze 'normale mannen', en shop meteen hun favoriete ondergoed.

Lyron (40), stylist

Lyron is als stylist en catwalk coach wel bekend in de modewereld, maar ondanks dat omschrijft hij zichzelf als rustig en vriendelijk. Het liefst draagt hij Calvin Klein boxers. "Toen ik mijn eerste shoot had, merkte ik dat dit mij erg beviel. Daarvoor had ik het nooit echt gedurfd, maar ik ging mezelf steeds meer bewust accepteren. Kortom: it's the way I am and I'm proud".

voor iedere man voor iedere man voor iedere man
  voor iedere man   voor iedere man  
  12,95   27,95  

Roelof (21), product designer

Roelof is de jongste van het stel en met zijn energie voor tien maakt hij overal een feestje van. Echtheid, ook op social media, vindt hij belangrijk: "Ik zie een goede ontwikkeling bij vrouwelijke modellen, dat zij zonder iets aan zichzelf te veranderen toch model kunnen zijn. Ik denk dat dat nog niet zo gelijkwaardig is voor de mannen".

voor iedere man voor iedere man voor iedere man
voor iedere man   voor iedere man   voor iedere man
44,95   41,95   17,99

Ray (54), gastheer en model

Als het aan Ray ligt, draagt hij alleen maar ondergoed met een korte pijp. Deze positieve en humorvolle vijftiger vindt dat het tijd is voor verandering: "Ik zie veel meer variatie in hoe en welke vrouwen er op de foto worden gezet. Tsja, mannen lopen overal een beetje achter". 

voor iedere man voor iedere man voor iedere man
  voor iedere man   voor iedere man  
  35,-   39,95  

Jeroen (39), mede-oprichter boxers.nl

De baas in zijn boxer? Jazeker! Als mede-eigenaar van boxers.nl heeft Jeroen een hoop meegemaakt, maar zelf op de foto gaan in z'n ondergoed stond daar nog niet bij. Gelukkig was hij zo sportief (letterlijk én figuurlijk) om mee te doen: "Ik vind de campagne ontzettend goed. Je ziet altijd veel sixpacks, maar de gemiddelde klant is in het echt toch anders. Ik wil dat onze klanten zich meer verbonden voelen met ons". 

voor iedere man   voor iedere man   voor iedere man
29,99   19,95   29,99

Joey (23), community manager

De creatieve Joey woont in Amsterdam, maar zijn perfecte date zou hij toch liever in Italië doorbrengen, "zoals in die Dr. Oetker-reclame". Hij is het meest blij met zijn haar, maar eigenlijk in het algemeen wel blij met zichzelf. "Ik gun dat ook aan anderen, dus ik vind dit een tof initiatief van boxers.nl. Ik denk dat we de goede kant op gaan met z'n allen". 

voor iedere man voor iedere man voor iedere man
voor iedere man   voor iedere man   voor iedere man
37,95   39,95   39,95

Bert (66), levensgenieter

Sinds hij een jaar geleden met pensioen ging, geniet Bert nóg meer van het leven - maar met zijn vrolijke en authentieke persoonlijkheid kan dat ook niet echt anders. Deze pensionado maakt overal een geintje van, maar uit zijn motto (live life with passion and purpose) blijkt ook zijn serieuze kant. Over de vraag wat hij het meest sexy vindt aan zichzelf hoeft hij niet lang na te denken: "Alles, natuurlijk!" 

voor iedere man voor iedere man voor iedere man
voor iedere man   voor iedere man   voor iedere man
32,95   44,95   24,99

Ward (30), marketing manager

Onze Ward heeft dan wel vaak sokkenmodel gespeeld voor sokken.nl, maar toen we hem vroegen of hij ook in z'n boxer op de foto wilde, moest hij toch even goed nadenken. Gelukkig was hij het helemaal eens met het idee achter de shoot, dus stemde hij in: "Je ziet steeds vaker dat er meer uitspraak is tegen een nep ideaalbeeld. Als merk vind ik dat je daarnaar moet luisteren. Wij gaan steeds meer onze doelgroep en échte klanten representeren, en waarom niet?". 

voor iedere man voor iedere man
voor iedere man   voor iedere man   voor iedere man
24,95   27,90   24,95